Listerine Advanced White promowany w mediach i punktach sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 21 lipca 2015 09:25

Listerine Advanced White promowany w mediach i punktach sprzedaży Kampania wspiera wprowadzenie na rynek Listerine Advanced White, fot. mat.pras.

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek płynu do płukania ust Listerine Advanced White (produkowanego przez Johnson & Johnson) - informują Wirtualnemedia.pl.

Kampania Listerine Advanced White przekonuje, że płyn ten czyści, usuwa przebarwienia z zębów i zapobiega powstawaniu nowych, dzięki czemu już po dwóch tygodniach stosowania go zęby stają się bielsze.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Strategią i kreacją kampanii zajęła się agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Primus (należący do GroupM).

Więcej na Wirtualnemedia.pl


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane