PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Łódzka Sukcesja z markami Sports Direct i H&M

Autor: dlahandlu.pl 8 stycznia 2014 09:55

Sports Direct i H&M to kolejne marki, które wzbogacą ofertę budowanego w Łodzi Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja.

Salon Sports Direct, z odzieżą, obuwiem i sprzętem sportowym zajmie 1987 mkw. na podziemnej kondygnacji galerii handlowej. Sports Direct w krajach europejskich prowadzi blisko 500 placówek, m.in. pod nazwą SportsDirect.com. Na polskim rynku sieć pojawiła się w ubiegłym roku.

Firma odzieżowa H&M otworzy w Sukcesji dwupoziomowy salon o łącznej powierzchni 1793 mkw. (kondygnacje -1 i 0). H&M jest jedną z największych marek modowych na świecie, obecną m.in. w Europie, Azji i Ameryce Północnej.

Ponad rok przed planowanym otwarciem komercjalizacja Sukcesji przekroczyła półmetek, a zespoły Savills i Fabryki Biznesu (inwestora) prowadzą zaawansowane rozmowy z kolejnymi sieciami. W grudniu do grona najemców dołączyło siedem firm, w tym marki nieobecne dotychczas w Łodzi oraz nowa na polskim rynku. Wśród kluczowych najemców są m.in. supermarket Piotr i Paweł, drogeria Rossmann, elektromarket Avans, salony odzieżowe Carry, Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay i Top Secret, a w strefie rozrywkowo-rekreacyjnej: 9-salowe kino Helios, dwupoziomowa kręgielnia i największy w Polsce klub Pure Jatomi Fitness.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane