Logo Fresh24.pl na celowniku Apple

Autor: gazeta.pl/dlahandlu.pl 1 października 2013 12:27

Prawnicy pracujący dla Apple doszukali się podobieństwa jabłka z logotypu internetowego sklepu spożywczego Fresh24.pl do jedynego słusznego owocu, opatrującego plecy takich urządzeń jak iPhone, czy iPad. W efekcie, Apple chce unieważnienia znaku Fresh24.pl - informuje gazeta.pl

Sprawa trafi pod rozwagę Urzędu Patentowego RP. Firma bowiem nie zamierza odstępować symbolu swojej marki i zawnioskowała o uznanie skargi za bezzasadną. Jak pisze gazeta.pl, żeby było śmieszniej, firma F24, do której należy logotyp Fresh24.pl jest też współwłaścicielem "a.pl", co do którego producent elektroniki też ma spore zastrzeżenia. O ile we Fresh24.pl pojawia się jabłko, o tyle bowiem "a.pl" można przeczytać jako "a-pe-el", co przecież brzmi łudząco podobnie do "a-pl". Tym ostatnim firmuje się Apple.

Przypomnijmy, sklep Fresh24.pl należy do spółki A.pl Internet, które w maju 2013 r. zgłosiła wniosek o upadłość. Na stronie fresh24.pl numer infolinii jest identyczny, jak numer sklepu Frisco.pl, który jakiś czas temu został dostawcą A.pl Internet. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane