REKLAMA
REKLAMA

Logo Fresh24.pl na celowniku Apple

Autor: gazeta.pl/dlahandlu.pl 1 października 2013 12:27

Prawnicy pracujący dla Apple doszukali się podobieństwa jabłka z logotypu internetowego sklepu spożywczego Fresh24.pl do jedynego słusznego owocu, opatrującego plecy takich urządzeń jak iPhone, czy iPad. W efekcie, Apple chce unieważnienia znaku Fresh24.pl - informuje gazeta.pl

REKLAMA

Sprawa trafi pod rozwagę Urzędu Patentowego RP. Firma bowiem nie zamierza odstępować symbolu swojej marki i zawnioskowała o uznanie skargi za bezzasadną. Jak pisze gazeta.pl, żeby było śmieszniej, firma F24, do której należy logotyp Fresh24.pl jest też współwłaścicielem "a.pl", co do którego producent elektroniki też ma spore zastrzeżenia. O ile we Fresh24.pl pojawia się jabłko, o tyle bowiem "a.pl" można przeczytać jako "a-pe-el", co przecież brzmi łudząco podobnie do "a-pl". Tym ostatnim firmuje się Apple.

Przypomnijmy, sklep Fresh24.pl należy do spółki A.pl Internet, które w maju 2013 r. zgłosiła wniosek o upadłość. Na stronie fresh24.pl numer infolinii jest identyczny, jak numer sklepu Frisco.pl, który jakiś czas temu został dostawcą A.pl Internet. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA