REKLAMA
REKLAMA

Lojalny klient Galerii Katowickiej w parę miesięcy wydał w sklepach kilkaset tys. zł

Autor: pr/dlahandlu.pl 31 sierpnia 2016 14:02

Lojalny klient Galerii Katowickiej w parę miesięcy wydał w sklepach kilkaset tys. zł Fot. mat.pras.

22 tysiące mieszkańców Katowic i Śląska korzysta z aplikacji mobilnej Galerii Katowickiej - Navishopper, a 8 tysięcy z nich aktywnie uczestniczy w programie lojalnościowym. Jeden z klientów VIP w parę miesięcy wydał w sklepach i restauracjach galerii kilkaset tysięcy złotych.

REKLAMA

Aplikacja Navishopper łączy program lojalnościowy, moduł kuponów cyfrowych, moduł konkursów specjalnych z elementami grywalizacji dla klientów oraz zakupową nawigację personalną, działającą w technologii iBeacon, która prowadzi klientów pomiędzy piętrami z dokładnością do 1 metra.

- To narzędzie buduje lojalność klientów centrum handlowego, zwiększa średnią wartość koszyka, ułatwia i przyspiesza zakupy – mówi Sebastian Pawlica, reprezentujący spółki Sigma Group i Visual Effect, odpowiedzialne za codzienną obsługę programu lojalnościowego oraz oprogramowanie i wdrożenie Navishoppera.

Jak wynika z przeprowadzonych badań, 98,5% użytkowników deklaruje zmianę swoich zwyczajów zakupowych, rezygnację z zakupów w innych centrach handlowych oraz odraczanie zakupów w wygodnych punktach handlowych, po drodze, do czasu wizyty w Galerii Katowickiej.
Przedstawiciele Galerii Katowickiej twierdzą, że ma to swoje odbicie w wynikach sprzedaży i odwiedzalności centrum.

- Sprzedaż w obiekcie rośnie dużo bardziej dynamicznie niż jego odwiedzalność. Ten trend umacniał się wraz z kolejnymi miesiącami działania programu oraz popularyzacją aplikacji w społeczności lokalnej. Odwiedzalność w tym samym czasie wciąż rosła, stabilizując się na wysokim poziomie 1,2-1,3 mln klientów miesięcznie, co sprawia, że niemal ją podwoiliśmy w porównaniu do np. niektórych miesięcy z lat 2013 i 2014 – mówi Dawid Prymas, dyrektor marketingu i PR Galerii Katowickiej.

Galeria Katowicka w pierwszych trzech miesiącach od wdrożenia zakupowej aplikacji mobilnej rejestrowała rekordowe wzrosty sprzedaży, kolejno o 25 proc., 18 proc. i 24 proc. w ujęciu rok do roku, porównywane do już rekordowych miesięcy w roku poprzednim. 

- Aplikacja mobilna Navishopper to cyfrowe kupony rabatowe i konkursy specjalne dla najlepszych klientów. Ci którzy wydają dużo pieniędzy wygrywają karty podarunkowe, komputery a ostatnio nawet mały samochód. Wiemy dużo o naszych klientach i najlepszych doceniamy, dając poczuć różnicę pomiędzy zakupami w Galerii Katowickiej a w innym miejscu. To procentuje. Dla przykładu jeden z naszych Klientów VIP w zaledwie parę miesięcy wydał w naszych sklepach i restauracjach kilkaset tysięcy złotych – mówi Dawid Prymas, dyrektor marketingu i PR Galerii Katowickiej.

 

  • Krzysztof 2016-09-02 18:06:14

    Ciekawe jaka część z odwiedzających to osoby, które tylko parkują w Galerii na krótko swój samochód, aby coś załatwić w okolicy.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA