Lokalizacja decydującym czynnikiem przy wyborze sklepu

Autor: tvn24.pl 20 lipca 2010 10:55

Lokalizacja decydującym czynnikiem przy wyborze sklepu

Polski klient jest bardziej przywiązany do swego ulubionego sklepu, niż do marki towaru, a zakupy najchętniej robi niedaleko domu - wynika z badania Shopper Trends 2010 firmy AC Nielsen, o którym donosi portal tvn24.pl.

Przeciętny Polak równie chętnie zakupy robi w hipermarketach, jak w osiedlowym sklepiku - choć udział tych ostatnich wciąż spada. W obu przypadkach największe znaczenie ma jednak odległość placówki od miejsce zamieszkania klienta. I właśnie odległość - bardziej niż cena, czy wybór artykułów - decyduje o tym, gdzie robimy zakupy.

W małych sklepach klienci najchętniej kupują świeże owoce i warzywa, do hipermarketów chodzą po chemię gospodarczą i produkty o dłuższym terminie przydatności.

Trzy czwarte klientów chętnie korzysta z promocji, ale tylko jeden na dwudziestu aktywnie szuka obniżek cen podczas robienia zakupów. O zaopatrzenie domu częściej dbają kobiety.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane