Lokalne odmiany owoców w kampanii Herbapol

Autor: pr 12 października 2015 11:38

12 października br. startuje nowa kampania dżemów Herbapol, którą otwiera emisja
30-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem Tomka Jakubiaka, ambasadora marki. Komunikacja skupia się na podkreśleniu lokalności polskich owoców pochodzących od sprawdzonych i zaufanych dostawców Herbapol.

Główną osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny prezentujący dżemy: Truskawka
z Lubelszczyzny, Malina Polka, Wiśnia Nadwiślanka, Czarna porzeczka z okolic Nałęczowa oraz Powidła Węgierkowe. Produkty poleca Tomek Jakubiak, który jako dziennikarz kulinarny i kucharz,
od lat przekonuje Polaków do sięgania po najlepsze regionalne produkty.

Jednym z elementów kampanii jest obecność marki Herbapol w kuchni Dzień Dobry TVN. Tomek Jakubiak zaprezentuje widzom niecodzienne i pyszne przepisy z wykorzystaniem dżemów i konfitur  Herbapol. Pierwsze wejście zaplanowano na 17 października.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11272

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane