Lokalny Rolnik ma globalne plany

Autor: Puls Biznesu 29 czerwca 2017 10:32

Start-up, który wśród inwestorów ma Roberta Lewandowskiego, chce, by po żywność od małych wytwórców klient nie jechał dalej niż kilometr — w Polsce i w Niemczech. Po sprzedaży agencji reklamowej TouchPoints Marketing Andrej Modic przez rok odpoczywał i szukał dobrego jedzenia – informuje „Puls Biznesu”.

Lokalnyrolnik.pl. to platforma, na której mali producenci z różnych regionów wystawiają swoje sery, wędliny, miody czy warzywa. Mogą je zamawiać mieszkańcy sześciu miast. W każdym zamówienia zbiorcze docierają do magazynu, a stamtąd — po rozdzieleniu na pojedyncze zamówienia i zapakowaniu — do 220 koordynatorów lokalnych grup zakupowych, od których odbierają je klienci.

W ubiegłym roku w serwis zainwestował m.in. Robert Lewandowski. Z dwoma funduszami na pokładzie: Hedgehog Fund i Protos Ventures, firma dopracowuje do perfekcji logistykę i technologię, by ruszyć na podbój zagranicy.

Andrej Modic mówi, że w tym roku poszerzy jeszcze działalność w Polsce. Z dużych aglomeracji, w których widzi dla siebie miejsce, nie ma go jeszcze tylko w Trójmieście. Obecnie najwięcej zamówień pochodzi z Wrocławia i Warszawy. Każdy rynek traktuje indywidualnie i podkreśla, że różnią się ofertą, bo różnią się dostawcami — lokalny charakter to jeden z wyróżników tego biznesu.

Cały czas poszukuje koordynatorów, żeby maksymalnie skrócić drogę klienta do punktu odbioru. Koordynatorów będzie też niedługo szukać w krajach niemieckojęzycznych. Na ekspansję poszuka finansowania. 

Więcej w „Pulsie Biznesu”.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Karol 2017-07-06 19:46:56

    Go west, go west!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,56

  • Min

    2,38

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane