REKLAMA
REKLAMA

LokalnyRolnik.pl: 1000 produktów od 30 wytwórców

Autor: Biuletyn PIH 4 listopada 2015 13:50

Klienci platformy LokalnyRolnik.pl mogą wybierać z ponad 1000 produktów od blisko 30
wytwórców, przy czym ich liczba stale rośnie. Platforma LokalnyRolnik.pl została uruchomiona w maju 2014 roku. To interaktywne targowisko, za pośrednictwem którego klienci zamawiają tradycyjne, ekologiczne i lokalne wyroby bezpośrednio od rolników i drobnych wytwórców. Najszerzej funkcjonuje w Warszawie, ale rozpoczyna działalność także w Łodzi i Wrocławiu - czytamy w Biuletynie PIH.

REKLAMA

Klientami platformy zakupowej LokalnyRolnik.pl są ludzie, którzy szukają lokalnego i ekologicznego jedzenia znanego pochodzenia w rozsądnych cenach, ale nie mają czasu na chodzenie po sklepach i bazarach. Wśród nabywców produktów oferowanych na platformie są również ludzie dotknięci chorobami cywilizacyjnymi, np. diabetycy, alergiami pokarmowymi oraz wszyscy ci, którzy ze względów zdrowotnych nie mogą spożywać wysoko przetworzonych wyrobów masowej produkcji.

Na platformie LokalnyRolnik.pl konsumenci zrzeszają się w tzw. grupy zakupowe, podobnie jak w np. kooperatywę spożywczą. Grupa zakupowa to oddolna inicjatywa klientów, którzy zamawiają razem i zamiast w domu, odbierają zakupy raz w tygodniu w umówionej lokalizacji, co pozwala obniżyć
ceny i koszty np. transportu. Aby skorzystać z usługi, należy wejść na stronę Lokalnyrolnik.pl, znaleźć grupę zakupową zlokalizowaną najbliżej swego domu lub pracy, dołączyć do niej i dokonać zamówienia. Zakupy odbiera się raz w tygodniu w ustalonym terminie.

Każdy wytwórca, z którym platforma podejmuje współpracę, jest odwiedzany i sprawdzony przez
pracowników platformy, a wszystkie produkty objęte są stuprocentową gwarancją dla kupujących. Oznacza to, że kupujący nie płaci za produkt, który nie spełnia jego wymagań. Takie rozwiązanie zakłada współpracę społeczności, gdyż rzetelni wytwórcy i rolnicy są nagradzani dobrymi rekomendacjami, a niesolidni eliminowani z grona dostawców.

Poza funkcją zakupową, jest to również medium społecznościowe, które łączy poszczególnych członków grup zakupowych, pozwala im utrzymywać kontakt z koordynatorem grupy i wytwórcami, a także umożliwia komunikację wewnątrz danej mikrospołeczności. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA