REKLAMA
REKLAMA

Łomża Export Niefiltrowane

Autor: produkty 22 marca 2012 15:32

Łomża Export Niefiltrowane

Do sprzedaży trafia pierwsza z tegorocznych nowości produktowych marki Łomża. Łomża Export Niefiltrowane poszerzy linię produktów skierowaną na rynek ogólnopolski. Nowy produkt otrzyma silne wsparcie reklamowe, obejmujące m.in. kampanię telewizyjną, materiały POS oraz reklamę zewnętrzną.

REKLAMA

Łomża Export Niefiltrowane to produkt dla konsumenta ogólnopolskiego, zgodny z pozycjonowaniem marki i aktualnymi trendami rynkowymi. Naturalna mętność i oryginalny drożdżowy posmak czynią z nowego piwa interesującą propozycję dla konsumentów poszukujących produktów różniących się od podobnych do siebie w zapachu i smaku piw oferowanych przez największe browary.

Łomża Export Niefiltrowane otrzyma bardzo silne wsparcie marketingowe. Pojawi się m.in. w telewizyjnym spocie reklamowym, będzie też bohaterem silnej kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie i na rynku macierzystym Łomży (Polska północno-wschodnia) oraz zasięgowej kampanii internetowej na głównych stronach największych portali. Reklamy z wizerunkiem nowego produktu pojawią się też w prasie handlowej oraz na materiałach POS w wybranych sieciach handlowych.

Łomża Export Niefiltrowane to piwo jasne, niefiltrowane, o zawartości alkoholu 5,7% obj., pasteryzowane, dostępne w półlitrowej butelce bezzwrotnej.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA