Łomża Export Niefiltrowane

Autor: produkty 22 marca 2012 15:32

Łomża Export Niefiltrowane

Do sprzedaży trafia pierwsza z tegorocznych nowości produktowych marki Łomża. Łomża Export Niefiltrowane poszerzy linię produktów skierowaną na rynek ogólnopolski. Nowy produkt otrzyma silne wsparcie reklamowe, obejmujące m.in. kampanię telewizyjną, materiały POS oraz reklamę zewnętrzną.

Łomża Export Niefiltrowane to produkt dla konsumenta ogólnopolskiego, zgodny z pozycjonowaniem marki i aktualnymi trendami rynkowymi. Naturalna mętność i oryginalny drożdżowy posmak czynią z nowego piwa interesującą propozycję dla konsumentów poszukujących produktów różniących się od podobnych do siebie w zapachu i smaku piw oferowanych przez największe browary.

Łomża Export Niefiltrowane otrzyma bardzo silne wsparcie marketingowe. Pojawi się m.in. w telewizyjnym spocie reklamowym, będzie też bohaterem silnej kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie i na rynku macierzystym Łomży (Polska północno-wschodnia) oraz zasięgowej kampanii internetowej na głównych stronach największych portali. Reklamy z wizerunkiem nowego produktu pojawią się też w prasie handlowej oraz na materiałach POS w wybranych sieciach handlowych.

Łomża Export Niefiltrowane to piwo jasne, niefiltrowane, o zawartości alkoholu 5,7% obj., pasteryzowane, dostępne w półlitrowej butelce bezzwrotnej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane