REKLAMA
REKLAMA

Łomża wesprze nowe piwo kampanią

Autor: dlahandlu.pl 31 maja 2011 12:18

30 maja br. do sprzedaży trafiło piwo Łomża Export Pszeniczne – najnowszy produkt z Browaru Łomża.

REKLAMA

Łomża Export Pszeniczne to piwo pszeniczne jasne, pasteryzowane, o zawartości alkoholu 5,7 proc. obj., dostępne w półlitrowej butelce bezzwrotnej.

Piwo pszeniczne należy serwować do szklanek półlitrowych, aby można było za jednym razem nalać całą zawartość butelki wraz ze znajdującym się na jej dnie osadem drożdżowym.

Łomża Export Pszeniczne otrzyma bardzo silne wsparcie marketingowe – będzie bohaterem czerwcowej kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej. Billboardy z wizerunkiem nowego produktu pojawią się w większych miastach macierzystego regionu marki Łomża (północno-wschodnia Polska), w Warszawie, Krakowie oraz Łodzi. W wybranych lokalizacjach będą im towarzyszyć siatki wielkoformatowe, reklamy na
wiatach przystankowych, a w Warszawie także reklamy na stacjach metra.

Działania wspierające piwo Łomża Export Pszeniczne prowadzone będą niezależnie od trwającej obecnie ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej marki Łomża.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA
  • Max

    4,60

  • Śr

    3,11

  • Min

    2,20

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA