Łomża wesprze nowe piwo kampanią

Autor: dlahandlu.pl 31 maja 2011 12:18

30 maja br. do sprzedaży trafiło piwo Łomża Export Pszeniczne – najnowszy produkt z Browaru Łomża.

Łomża Export Pszeniczne to piwo pszeniczne jasne, pasteryzowane, o zawartości alkoholu 5,7 proc. obj., dostępne w półlitrowej butelce bezzwrotnej.

Piwo pszeniczne należy serwować do szklanek półlitrowych, aby można było za jednym razem nalać całą zawartość butelki wraz ze znajdującym się na jej dnie osadem drożdżowym.

Łomża Export Pszeniczne otrzyma bardzo silne wsparcie marketingowe – będzie bohaterem czerwcowej kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej. Billboardy z wizerunkiem nowego produktu pojawią się w większych miastach macierzystego regionu marki Łomża (północno-wschodnia Polska), w Warszawie, Krakowie oraz Łodzi. W wybranych lokalizacjach będą im towarzyszyć siatki wielkoformatowe, reklamy na
wiatach przystankowych, a w Warszawie także reklamy na stacjach metra.

Działania wspierające piwo Łomża Export Pszeniczne prowadzone będą niezależnie od trwającej obecnie ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej marki Łomża.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane