Loteria konsumencka Elseve L'Oreal Paris

Autor: media2.pl 28 września 2011 13:07

Kampania promocji marki Elseve L'Oreal Paris została oparta na loterii polegającej na zgłoszeniu zakupu produktu. Zgłoszeń można dokonywać za pomocą SMS-a lub poprzez stronę internetową www.lorealparis.pl/loteriaelseve.

Losowania odbywają się co tydzień, a nagrodą główną jest samochód marki Alfa Romeo. Działania agencji polegały na stworzeniu scenariusza i mechanizmu loterii. OS3 multimedia zapewnia również obsługę prawną, księgową oraz logistyczną loterii. Do zadań agencji należy również kreacja strony internetowej loterii, banerów internetowych czy obsługa zgłoszeń SMS. Na potrzeby loterii agencja odpowiada za obsługę zwycięzców, zakup i wysyłkę nagród.

Na potrzeby kampanii medialnej i prasowej agencja przygotowała Key Visual oraz wszystkie materiały POS. Jest również odpowiedzialna za obsługę fieldów i ekspozycji w sklepach Carrefour i Real na terenie całego kraju. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Dom MediowyZenithOptimedia. Agencja McCannErickson przygotowała kreację telewizyjną i prasową.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane