REKLAMA
REKLAMA

Lotte Wedel wspiera kampanią serię słodyczy inspirowanych europejskimi deserami

Autor: wirtualnemedia.pl 3 kwietnia 2015 12:40

Lotte Wedel wprowadza serię słodyczy inspirowanych europejskimi deserami. Ich debiut wspiera kampanią reklamową przygotowaną przez agencje Grandes Kochonos, OMD, 24/7Communication i Cosmo - podają wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

Wedel do swojej oferty dużych czekolad mlecznych dołączył takie o smaku Tiramisu, Panna Cotta, Crème Brûlée i Brownie. Do oferty dołączyły praliny, batony, a także klasyczne 100-gramowe tabliczki oblane gorzką czekoladą.

Nową serię produktów będzie promować kampania obejmująca telewizję (30-sekundowy spot w stacjach ogólnopolskich i tematycznych), outdoor (standardowe nośniki, 15-sekundowe spoty na ekranach bankomatów), kina (specjalne wieczory z Wedlem) oraz internet (m.in. konkurs na stronie wedel.pl, w którym do wygrania będą loty do europejskich miast i nowa seria deserowych produktów).

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA
  • Max

    4,66

  • Śr

    3,24

  • Min

    2,20

» Produkty » Sklepy » Regiony

REKLAMA