REKLAMA
REKLAMA

Łowicz w kampanii podkreśla różnorodność oferty

Autor: pr 9 lutego 2016 09:38

Wystartowała nowa kampania marki Łowicz, która podkreśla różnorodność oferty, w skład której wchodzą dżemy, powidła i konfitury.

REKLAMA

Nowa kampania marki Łowicz zwraca uwagę na wiele możliwych zastosowań przetworów owocowych, podkreśla różnorodność produktów dżemowych – ich konsystencję, smaki i rodzaje, a także zwraca uwagę na wielość możliwości ich wykorzystania, atrakcyjność podania i uniwersalność na śniadanie.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA