REKLAMA
REKLAMA

Łowicz wspiera kampanią dżemy Extra Gładkie

Autor: pr/dlahandlu.pl 22 kwietnia 2015 12:11

Łowicz wspiera kampanią dżemy Extra Gładkie Fot. Agros Nova

Ruszyła wielka kampania promująca nowość marki Łowicz: 100% z owoców Extra Gładkie

REKLAMA

20 kwietnia wystartowała kampania reklamowa tegorocznej nowości – Łowicz 100% z owoców Extra Gładki. To unikalna oferta w kategorii produktów dżemowych przygotowana specjalnie dla najmłodszych.

Reklamy obecne będą we wszystkich najpopularniejszych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN i telewizjach tematycznych) oraz w telewizji internetowej: Ipla, Player, YouToube. Kampania telewizyjna wsparta będzie klasycznymi reklamami w Internecie – w najpopularniejszych portalach – oraz reklamami w prasie (w 18 magazynach i tygodnikach). Dopełnieniem kampanii będzie emisja reklam w 23 kinach sieci Cinema City/Imax na terenie całego kraju.

30-sekundowe spoty podkreślają, że Łowicz 100% z owoców Extra Gładkie mają aksamitną, idealną dla dzieci konsystencję – nie zawierają kawałków owoców, skórek i pestek, dostępne są w trzech duo-smakach: truskawka/czerwona porzeczka, czarna porzeczka/jeżyna oraz morela/mango. Do ich wytworzenia użyto 100 g owoców na 100 g produktu, a zamiast cukru słodzone są sokiem owocowym, co gwarantuje intensywny smak i aromat owoców.

Za kreację kampanii odpowiada agencja BRANDPLACE, a zakup mediów powierzono MediaCom.

 

 

 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA