Łowicz wspiera sprzedaż sosów inspirowanych kuchnią polską

Autor: pr 1 września 2016 10:48

Łowicz otworzył sezon na sosy inspirowane kuchnią polską. Kampania reklamowa limitowanej oferty to nie tylko spot telewizyjny, ale także reklama outdoorowa oraz kampania na platformach VOD.

Krótki spot przedstawia dwie nowości – sos myśliwski oraz grzybowy, natomiast citylighty w przestrzeni miejskiej zwracają uwagę na bogactwo smaków obu produktów.
Wystartował drugi etap kampanii limitowanych sosów Łowicz. Do spotów telewizyjnych dołączyła komunikacja w odtwarzaczach VOD oraz kampania outdoorowa prowadzona na nośnikach w największych miastach Polski.

Spot na potrzeby internetowych odtwarzaczy jest nieco dłuższy, jednak utrzymany w tej samej konwencji, co reklama telewizyjna. Łapa niedźwiedzia sięga po dwie nowości – sos grzybowy i myśliwski. Video odsyła także do strony internetowej marki, gdzie można dowiedzieć się więcej o tych produktach. Tablice rozlokowane w przestrzeni miejskiej także nawiązują do spotów - prezentują one nowe produkty wśród kompozycji składników podkreślających ich smaki.

Cała kampania realizowana jest w oparciu o platformę komunikacyjną marki Łowicz „Produkty Łowicz są takie, że Łooo!”. Tym razem charakterystyczne dla marki „Łooo!” w humorystyczny sposób nawiązuje do „łooowów”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane