REKLAMA
REKLAMA

LPP: 100 sklepów w planach, kolejne marki na horyzoncie

Property News 27 lipca 2013 11:11

LPP: 100 sklepów w planach, kolejne marki na horyzoncie

Spółka odzieżowa LPP SA planuje otwarcie ok. 100 nowych sklepów w przyszłym roku i z pewnością nie będzie to koniec rozwoju firmy. - Na początku, gdy mieliśmy 50, a potem 100 sklepów wydawało się, że 300 to kres możliwości. Dziś sytuacja wygląda tak, że na koniec roku będziemy mieć w kraju 860 salonów - podsumowuje w rozmowie z Propertynews.pl Dariusz Pachla, wiceprezes LPP SA.

REKLAMA
Dariusz Pachla nie wyklucza, że w przyszłości w portfolio spółki pojawią się kolejne marki. - Rynek odzieżowy jest bardzo rozdrobniony i z pewnością znajdzie się jeszcze miejsce na następne brandy. Zresztą klienci oczekują nowych ofert - uważa Dariusz Pachla. Zdaniem wiceprezesa LPP, na tym rynku nie ma hegemonów i jest jeszcze miejsce na więcej sieci. - Nie umiem powiedzieć, ile nowych marek możemy jeszcze wprowadzić, ale na pewno takie będą - podsumowuje.

Odpowiadając na pytanie, gdzie jest kres możliwości rozwoju dla takiej firmy jak LPP, Dariusz Pachla mówi, że możliwości te można badać wyłącznie poprzez doświadczenia. - Oczywiście staramy się tworzyć na nasze potrzeby różne instrumenty opisujące rynek, które wskazałyby, ile można sprzedawać, ale to są wielkości płynne. Nie ma prostej, jednoznacznej odpowiedzi - wyjaśnia.

Zdaniem wiceprezesa LPP, w ciągu najbliższych dwóch-czterech lat możliwości rozwoju dla sieci handlowych poprzez dostępność atrakcyjnej powierzchni handlowej wciąż będą rosły. - Mam też nadzieję, że wartość tego rynku wróci na ścieżkę wzrostu, która do 2008-2009 roku charakteryzowała się kilkuprocentowym wzrostem - podsumowuje.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA