LPP: Do 2020 roku sprzedaż internetowa ma stanowić 7-8 proc. sprzedaży grupy

Autor: dlahandlu.pl 15 listopada 2016 10:28

Grupa LPP miała w III kwartale 2016 roku 6,5 mln zł skonsolidowanej straty netto wobec 79,7 mln zł zysku rok wcześniej. Przychody grupy LPP wzrosły do 1,488 mld zł z 1,261 mld zł w trzecim kwartale 2015 roku - podała spółka w raporcie. 


Po trzech kwartałach 2016 roku grupa LPP zanotowała 17,7 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 179 mln zł zysku rok wcześniej, 27,4 mln zł EBIT wobec 267,3 mln zł rok wcześniej przy przychodach na poziomie 4,16 mld zł (wobec 3,56 mld zł przed rokiem).

Spółka chce dalej rozwijać e-commerce. W 2017 roku e-sklep Reserved ruszy w Rosji, na Ukrainie i w Wielkiej Brytanii. Celem spółki jest osiągnięcie do 2020 roku sprzedaży internetowej stanowiącej 7-8 proc. sprzedaży grupy.

Wśród szans na czwarty kwartał 2016 roku LPP wymieniło m.in. poprawę sprzedaży LFL, dynamiczny rozwój e-commerce (4 marki na 5 nowych rynkach w IV kw.) oraz brak podatku od sklepów wielkopowierzchniowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10804

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane