REKLAMA
REKLAMA

LPP rezygnuje z marki Tallinder. Sprzedaż poniżej oczekiwań

Autor: dlahandlu.pl 6 września 2016 11:10

LPP rezygnuje z marki Tallinder. Sprzedaż poniżej oczekiwań Fot. LPP

Zarząd LPP SA poinformował, że 6 września 2016 roku podjął decyzję o rezygnacji z rozwoju marki Tallinder.

REKLAMA

Marka Tallinder posiada 8 sklepów działających w Polsce. Osiągane wyniki finansowe tej marki były znacząco poniżej przyjętego budżetu. Obecny poziom sprzedaży okazał się być trzykrotnie niższy od początkowych planów i nawet po ich rewizji nie gwarantuje spółce LPP osiągnięcia rentowności marki Tallinder w najbliższych kilku latach.

Szacunkowe straty marki Tallinder za cały 2016 rok mogą wynieść około 20 mln PLN, przy pierwotnie planowanej stracie w wysokości około 1 mln zł.

Pracownicy zajmujący się produktem, marketingiem i handlem w marce Tallinder dostaną propozycję pozostania w firmie i wzmocnienia zespołów Reserved lub innych marek LPP. Natomiast sklepy marki Tallinder będą kontynuowały działalność do końca lutego 2017 – do zakończenia sprzedaży kolekcji jesień-zima 2016. Pracownicy sklepów Tallinder otrzymają propozycję dołączenia do zespołów sprzedażowych sklepów pozostałych marek LPP.

Spółka szacuje, że wysokość rezerwy w 2016 koniecznej do przeprowadzenia procesu zamknięcia marki Tallinder wyniesie ok. 26 mln zł.

Pierwszy sklep marki Tallinder został otwarty w lutym br. w Gdańsku. Sieć chciała mieć 30 sklepów w ciągu trzech lat.

  • witek 2016-09-20 10:46:32

    A wystarczyło obniżyć cenę produktów, które były o wiele za wysokie w stosunku do jakości.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA