REKLAMA
REKLAMA

LPP rusza z 1. sklepem Reserved w Egipcie. W 2015 na Bliskim Wschodzie ma powstać 8 sklepów

Autor: dlahandlu.pl 5 lutego 2015 11:27

LPP rusza z 1. sklepem Reserved w Egipcie. W 2015 na Bliskim Wschodzie ma powstać 8 sklepów

LPP, właściciel marek odzieżowych RESERVED, House, Cropp, MOHITO i SiNSAY 5 lutego uruchomił salon flagowej marki RESERVED w Egipcie. Jest to początek ekspansji firmy poza Europę. LPP w ciągu najbliższych pięciu lat zamierza otworzyć na Bliskim Wchodzie co najmniej kilkadziesiąt salonów sprzedaży.

REKLAMA

Ze względu na różnice kulturowe, lokowanie zachodnich marek odzieżowych na Bliskim Wschodzie stanowi wyzwanie. RESERVED debiutuje w Egipcie, kraju najbardziej liberalnym w regionie, gdzie zachodni styl ubierania się, szczególnie w miastach, jest coraz bardziej powszechny. Salony sprzedaży zostały zatem zaaranżowane zgodnie z obowiązującymi w sieci standardami dla rynków europejskich, natomiast oferowane kolekcje będą różnić się od tych sprzedawanych w Europie głównie ze względu na odmiennie uwarunkowania klimatycznie. Pojawi się w nich znacznie mniej modeli zimowych. Ponadto, w okresie najważniejszego święta muzułmańskiego, Ramadanu, RESERVED będzie rozszerzać ofertę modeli o eleganckie stroje w odpowiednich fasonach (długie spódnice, sukienki, zakryte ramiona). Firma zwraca także szczególną uwagę na eliminowanie z oferty, adresowanej do klientów z krajów bliskowschodnich, motywów zakazanych w kulturze muzułmańskiej, m.in. nagości, czy symboli religijnych.

Mimo że model biznesowy LPP zakłada budowanie sieci w oparciu o własne sklepy, ze względu na uwarunkowania gospodarczo - polityczne na rynkach bliskowschodnich, salony marek LPP w tym regionie będą funkcjonować na zasadzie franczyzy. Partnerem koncernu jest firma Azadea, współpracująca na Bliskim Wchodzie między innymi z grupą Inditex, czy markami Max Mara, Pepe Jeans oraz Promod. Do końca 2015 roku w Egipcie, Katarze, Kuwejcie oraz w Arabii Saudyjskiej powstanie w sumie co najmniej osiem salonów RESERVED. Już teraz firma finalizuje także umowy, których efektem będzie obecność na Bliskim Wschodzie jej marek adresowanych tylko do kobiet, czyli MOHITO i SiNSAY.

Otwarty obecnie salon w Kairze zlokalizowany jest w centrum handlowym Festival City Mall. Jego powierzchnia wynosi ponad 1500 m2, a zatrudnienie w nim znajdzie w sumie około 50 osób.  
DO LPP należy ponad 1500 salonów.

  • anonimus 2015-02-26 01:23:49

    Mają rozmach, do egiptu, szkoda tylko, że nie widza problemów jakie maja w Polsce, bo np. na gowork.pl/opinie_czytaj,68125 wielu narzeka na warunki w pracy!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA