PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

LPP rusza z 1. sklepem Reserved w Egipcie. W 2015 na Bliskim Wschodzie ma powstać 8 sklepów

Autor: dlahandlu.pl 5 lutego 2015 11:27

LPP rusza z 1. sklepem Reserved w Egipcie. W 2015 na Bliskim Wschodzie ma powstać 8 sklepów

LPP, właściciel marek odzieżowych RESERVED, House, Cropp, MOHITO i SiNSAY 5 lutego uruchomił salon flagowej marki RESERVED w Egipcie. Jest to początek ekspansji firmy poza Europę. LPP w ciągu najbliższych pięciu lat zamierza otworzyć na Bliskim Wchodzie co najmniej kilkadziesiąt salonów sprzedaży.

Ze względu na różnice kulturowe, lokowanie zachodnich marek odzieżowych na Bliskim Wschodzie stanowi wyzwanie. RESERVED debiutuje w Egipcie, kraju najbardziej liberalnym w regionie, gdzie zachodni styl ubierania się, szczególnie w miastach, jest coraz bardziej powszechny. Salony sprzedaży zostały zatem zaaranżowane zgodnie z obowiązującymi w sieci standardami dla rynków europejskich, natomiast oferowane kolekcje będą różnić się od tych sprzedawanych w Europie głównie ze względu na odmiennie uwarunkowania klimatycznie. Pojawi się w nich znacznie mniej modeli zimowych. Ponadto, w okresie najważniejszego święta muzułmańskiego, Ramadanu, RESERVED będzie rozszerzać ofertę modeli o eleganckie stroje w odpowiednich fasonach (długie spódnice, sukienki, zakryte ramiona). Firma zwraca także szczególną uwagę na eliminowanie z oferty, adresowanej do klientów z krajów bliskowschodnich, motywów zakazanych w kulturze muzułmańskiej, m.in. nagości, czy symboli religijnych.

Mimo że model biznesowy LPP zakłada budowanie sieci w oparciu o własne sklepy, ze względu na uwarunkowania gospodarczo - polityczne na rynkach bliskowschodnich, salony marek LPP w tym regionie będą funkcjonować na zasadzie franczyzy. Partnerem koncernu jest firma Azadea, współpracująca na Bliskim Wchodzie między innymi z grupą Inditex, czy markami Max Mara, Pepe Jeans oraz Promod. Do końca 2015 roku w Egipcie, Katarze, Kuwejcie oraz w Arabii Saudyjskiej powstanie w sumie co najmniej osiem salonów RESERVED. Już teraz firma finalizuje także umowy, których efektem będzie obecność na Bliskim Wschodzie jej marek adresowanych tylko do kobiet, czyli MOHITO i SiNSAY.

Otwarty obecnie salon w Kairze zlokalizowany jest w centrum handlowym Festival City Mall. Jego powierzchnia wynosi ponad 1500 m2, a zatrudnienie w nim znajdzie w sumie około 50 osób.  
DO LPP należy ponad 1500 salonów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • anonimus 2015-02-26 01:23:49

    Mają rozmach, do egiptu, szkoda tylko, że nie widza problemów jakie maja w Polsce, bo np. na gowork.pl/opinie_czytaj,68125 wielu narzeka na warunki w pracy!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9445

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane