LPP rusza z nowym brandem. Wyda na rozwój 210 mln zł

Autor: PAP 23 sierpnia 2012 14:13

LPP chce w kolejnych latach powiększać powierzchnię sieci sklepów netto o 25-30 proc. rocznie. Dodał, że w II połowie 2012 roku LPP chce zwiększyć powierzchnię sklepów netto o 58 tys. metrów kwadratowych, a całoroczne nakłady na rozwój sieci szacuje na 210 mln zł.

Na koniec pierwszego półrocza powierzchnia sieci sklepów LPP wynosiła 381,4 tys. metrów kwadratowych.

Przy uruchomieniu nowej marki w marcu 2013 r. LPP planuje otworzyć pod nowym brandem ok. 30 sklepów. W przyszłym roku sklepy nowej marki mają być uruchamiane wyłącznie w Polsce.

- Do końca 2013 r. sklepów nowej marki może być 30-50. Będzie to brand dla młodych dziewcząt w wieku gimnazjalnym i licealnym, powierzchnia sklepów będzie zbliżona do tej w Housie czy Croppie. Nazwa nowej marki to Sinsay - powiedział wiceprezes spółki Dariusz Pachla.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11272

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane