REKLAMA
REKLAMA

LPP stworzy nową sieć sklepów. Grupa docelowa młode dziewczyny

Autor: PAP 24 lutego 2012 13:17

LPP planuje nakłady na rozwój sieci sprzedaży w wysokości 150 mln zł w 2012 - podała spółka w prezentacji przygotowanej na konferencję prasową.

REKLAMA

Wiceprezes spółki, Dariusz Pachla, zapowiedział, że wiosną 2013 roku spółka chce uruchomić kilkadziesiąt placówek pod nowym brandem. - To będzie oferta w dobrej cenie dla młodych dziewcząt - powiedział Pachla.

Wzrost netto powierzchni handlowej wyniesie ok. 72 tys. m kw., czyli ok. 21 proc. - podano w materiałach.

Na koniec tego roku sieć sprzedaży powinna liczyć 1055 sklepów, czyli powiększy się o 163 nowe sklepy - powiedział Pachla. Na koniec grudnia sieć detaliczna LPP liczyła 892 sklepy, z czego 304 sklepy Reserved, 261 CROPP, 222 House i 93 pod marką Mohito.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA