LPP tworzy nową markę

Autor: PAP 7 lipca 2014 09:25

Wiceprezes LPP, Dariusz Pachla poinformował, że trwają prace nad utworzeniem nowej marki. Podtrzymał, że pierwsze sklepy mogą zostać otwarte na początku 2016 roku.

"Powstały już zespoły robocze. W tej chwili zajmujemy się różnymi aspektami w trzech grupach. Chodzi o stworzenie zespołu produktowego, zespołu ds. spraw marketingowych i koncepcji lokalu. To będzie marka droższa od naszych obecnych brandów, przeznaczona dla bardziej wymagających klientów, zarówno kobiet, jak i mężczyzn" - wyjaśnił Pachla.
Na koniec I kwartału grupa LPP dysponowała 1.334 sklepami o łącznej powierzchni 606 tys. m kw. LPP realizuje sprzedaż poprzez marki Reserved, Cropp, House, Mohito oraz Sinsay.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • simbalek1 2015-04-29 20:10:26



    Nie wiem, czy to dobrze, może i te marki sprzedaja się dobrze, ale jak czytałem na gowork.pl/opinie_czytaj,936646 pracodawca z nich taki sobie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10675

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane