REKLAMA
REKLAMA

Lubelska Galeria Stokrotka wzorcowym obiektem sieci

Property News 6 sierpnia 2013 10:01

Spółka zależna Emperii - Stokrotka, która rozwija koncept Galerii Stokrotka, pracuje nad nowymi założeniami dotyczącymi projektowania kolejnych obiektów handlowych. Prowadzi też proces remodelingu i modernizacji istniejących budynków.

REKLAMA
- Kładziemy nacisk na to, aby oferta w obiektach była komplementarna w stosunku do supermarketów Stokrotka - wyjaśnia Wojciech Słowański, dyrektor ds. zarządzania nieruchomościami spółki Stokrotka. - W galerii kompletujemy szereg usług według założonego modelu. W naszych centrach funkcjonują apteki, drogerie, salony odzieżowe i obuwnicze oraz sklepy z asortymentem RTV/AGD. Ofertę uzupełniają usługi innych branż. Taki tenant mix sprawdza się na lokalnych rynkach i to rozwiązanie będziemy utrzymywać. Oczywiście nieustannie monitorujemy rynek i podejmujemy rozmowy z nowymi podmiotami pojawiającymi się w branży handlowej, które są zainteresowane wejściem do naszych obiektów - tłumaczy Wojciech Słowański.

Jeśli chodzi o rozwiązania techniczne, firma chce przede wszystkim wyeksponować salę sprzedaży supermarketu, przesunąć ją bliżej wejścia oraz poprawić układ funkcjonalny.

Spółka prowadzi też remodeling istniejących obiektów. - To nieodłączny element zarządzania nieruchomościami. Galerie i centra handlowe to obiekty "żywe", które stale ulegają przekształceniom, wraz z wiekiem wymagają unowocześnienia, zmian w układzie przestrzennym, czy w strukturze najemców. Na rynku handlowym pojawiają się dobrze rokujące nowe marki, niektóre spółki wycofują się z polskiego rynku, a wraz z nowymi trendami pojawiają się nowi operatorzy (np. ostatnio intensywnie rozwijająca się branża e-papierosów), zmieniają się także potrzeby najemców np. Stokrotki. Te wszystkie okoliczności bierzemy pod uwagę przy decyzjach o modernizacji obiektów - opowiada Wojciech Słowański.

Przykładem galerii, którą poddano takiem procesowi, może być centrum handlowe w Lublinie przy ul. Żelazowej Woli. - Budynek miał już swoje lata, chcieliśmy poszerzyć ofertę usług dla klientów. Dokonaliśmy odnowienia całej elewacji, zastosowaliśmy bardziej funkcjonalny układ komunikacji wewnętrznej, wprowadziliśmy nowych najemców: Pepco oraz Drogerię Natura. Zmodernizowaliśmy też supermarket Stokrotka od strony technicznej. Ta transformacja przełożyła się na efektywność operacyjną obiektu - mówi dyrektor ds. zarządzania nieruchomościami spółki Stokrotka.

Jak dodaje, sytuacją, która wpływa na decyzję o remodelingu, jest także wejście do galerii nowego, kluczowego partnera sieciowego. Przykładem jest wejście do galerii w Opolu Lubelskim salonu Media Expert. - Dokonaliśmy zmian w układzie funkcjonalnym, zreorganizowaliśmy rozmieszczenie poszczególnych sklepów i punktów usługowych, tak aby bardziej efektywnie wykorzystać powierzchnię handlową - komentuje.

Jak dodaje, w tym roku pojawiła się propozycja rozbudowy obiektu handlowego spółki w centrum miasta Tychy. - Po długich analizach podjęliśmy decyzję o gruntownej modernizacji centrum handlowego "Azet", tak aby zaoferować naszym partnerom nowoczesny obiekt oraz rozszerzyć ofertę zakupową dla klientów. Jesteśmy na etapie tworzenia technologii nowego obiektu - podsumowuje.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA