Lubelska sieć wycofuje jaja "trójki"

Autor: dlahandlu.pl 8 czerwca 2017 11:28

Stokrotka zobowiązała się wykluczyć jajka klatkowe ze sprzedaży w swoich sklepach do końca 2025 roku. To dziesiąta w Polsce deklaracja sieci handlowej o wycofaniu jajek “trójek”.

W oficjalnym oświadczeniu Stokrotka zadeklarowała chęć dołączenia do grona sieci handlowych promujących pozytywne zmiany na rzecz zwierząt. Wyraziła też nadzieję, że takie działania podejmowane przez sieci handlowe przyczynią się do poprawy warunków życia kur niosek w Polsce.

-Obecnie rezygnacja z kupna, użycia i sprzedaży jajek z chowu klatkowego to jeden najlepszych kroków jakie sklepy, restauracje i inne podmioty związane z branżą spożywczą mogą zrobić dla dobrostanu zwierząt hodowlanych. Jest tak, ponieważ hodowla klatkowa kur należy do najokrutniejszych praktyk przemysłowych, a równocześnie dotyczy największej, obok brojlerów (kurczaków hodowanych na mięso) i ryb, liczby zwierząt. W Polsce każdego roku hoduje się i zabija około 40 milionów kur niosek - czytamy w oświadczeniu.

Czytaj również: Koniec tanich jaj? Ekspert PwC wyjaśnia

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10826

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane