Lubelska wprowadziła nowy design butelki i etykiety

Autor: dlahandlu.pl 6 października 2016 12:22

Butelka Lubelska w wariancie 500 ml zyskała nowy kształt, a butelka Lubelskiej w wariancie 200 ml będzie wierną kopią wersji półlitrowej. Rebranding dotyczy także etykiety, która stała się bardziej czytelna i uwydatnia owocowe smaki.

Rebranding marki będzie wspierany w mediach społecznościowych i punktach sprzedaży. 

Lubelska o pojemności 500 i 100 ml w nowym wydaniu jest już dostępna na rynku. Wkrótce na półki trafi również nowa odsłona butelki 200 ml.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11215

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane