REKLAMA
REKLAMA

Lubelska wprowadziła nowy design butelki i etykiety

Autor: dlahandlu.pl 6 października 2016 12:22

Butelka Lubelska w wariancie 500 ml zyskała nowy kształt, a butelka Lubelskiej w wariancie 200 ml będzie wierną kopią wersji półlitrowej. Rebranding dotyczy także etykiety, która stała się bardziej czytelna i uwydatnia owocowe smaki.

REKLAMA

Rebranding marki będzie wspierany w mediach społecznościowych i punktach sprzedaży. 

Lubelska o pojemności 500 i 100 ml w nowym wydaniu jest już dostępna na rynku. Wkrótce na półki trafi również nowa odsłona butelki 200 ml.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA