M-commerce dobrym narzędziem do sprzedaży promocyjnej

9 marca 2011 10:42

Wzrost popularności smartfonów powoduje, że rośnie zainteresowanie wykorzystaniem tych urządzeń w handlu - czytamy w serwisie salesnews.pl.

W 2010 r. firma analityczna Juniper ogłosiła prognozy, według których w 2014 r. blisko połowa użytkowników telefonów komórkowych z całego świata będzie płacić za cyfrowe i materialne produkty, wykorzystując terminale mobilne. Potencjał m-commerce dostrzega m.in. amerykański serwis aukcyjny eBay, który zapowiedział mocną rozbudowę kanałów sprzedaży o smartfony. Na nowy trend powinny zwrócić uwagę również mniejsze firmy handlowe. Warto przy tym przyjąć, że komórka będzie kanałem uzupełniającym ofertę tradycyjnej placówki lub e-sklepu.

 

Sebastian Ptak, dyrektor zarządzający w firmie Blue Media, zwraca uwagę na istotną różnicę między e-commerce (handel przez internet) a m-commerce (handle przez komórki). M-commerce doskonale nadaje się do sprzedaży promocyjnej, gdy firma udostępnia tylko wycinek swojej oferty, prezentując do kilkudziesięciu produktów.

 


 


Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11272

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane