PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Madonna twarzą nowej kampanii marki Smirnoff

Autor: pr 22 sierpnia 2011 10:00

Madonna twarzą nowej kampanii marki Smirnoff

Akcja Smirnoff Nightlife Exchange Project ma na celu zaangażowanie 10 milionów ludzi z 50 krajów w odkrywanie, dzielenie się i wymienianie oryginalnymi doświadczeniami życia nocnego. W ramach Smirnoff Nightlife Exchange Project wyłoniony zostanie najlepszy tancerz, który dołączy do zespołu gwiazdy podczas jej najbliższej trasy koncertowej.

REKLAMA
Chętni do wzięcia udziału w konkursie muszą przesłać 60-sekundowy klip wideo z pokazem swoich tanecznych umiejętności. Najlepsi zaprezentują się na żywo przed Madonną podczas jednej z 50 imprez w ramach akcji marki Smirnoff. Zwycięzca pojedzie w trasę koncertową z artystką jako tancerz w jej zespole. Szczegóły można znaleźć na stronie Smirnoff, kanale marki na YouTube oraz na Facebooku.

Polska będzie uczestniczyć w programie po raz drugi. W zeszłym roku nasz kraj należał do grupy 14 państw objętych Smirnoff Nightlife Exchange Project. Polską ambasadorką akcji była Anna Mucha.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16386

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA