Madonna twarzą nowej kampanii marki Smirnoff

Autor: pr 22 sierpnia 2011 10:00

Madonna twarzą nowej kampanii marki Smirnoff

Akcja Smirnoff Nightlife Exchange Project ma na celu zaangażowanie 10 milionów ludzi z 50 krajów w odkrywanie, dzielenie się i wymienianie oryginalnymi doświadczeniami życia nocnego. W ramach Smirnoff Nightlife Exchange Project wyłoniony zostanie najlepszy tancerz, który dołączy do zespołu gwiazdy podczas jej najbliższej trasy koncertowej.

Chętni do wzięcia udziału w konkursie muszą przesłać 60-sekundowy klip wideo z pokazem swoich tanecznych umiejętności. Najlepsi zaprezentują się na żywo przed Madonną podczas jednej z 50 imprez w ramach akcji marki Smirnoff. Zwycięzca pojedzie w trasę koncertową z artystką jako tancerz w jej zespole. Szczegóły można znaleźć na stronie Smirnoff, kanale marki na YouTube oraz na Facebooku.

Polska będzie uczestniczyć w programie po raz drugi. W zeszłym roku nasz kraj należał do grupy 14 państw objętych Smirnoff Nightlife Exchange Project. Polską ambasadorką akcji była Anna Mucha.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11397

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane