Magic Brands ma kontrakt z siecią Dino na dostawy napojów

www.portalspozywczy.pl 6 grudnia 2012 13:18

Magic Brands SA, producent i dystrybutor napojów oraz żelków dla dzieci, rozpoczął współpracę z siecią supermarketów Dino. Spółka będzie dostarczać do 250 sklepów produkty serii Hello Kitty. Równolegle Magic Brands prowadzi ofertę prywatną akcji, chce ją zamknąć kwotą 1 mln złotych. W I kwartale 2013 planowany jest debiut spółki na NewConnect.

Magic Brands SA, producent i dystrybutor napojów oraz żelków dla dzieci na licencjach marek Hello Kitty oraz Disney, prowadzi sprzedaż w Polsce, Austrii, Czechach, Emiratach Arabskich, Katarze, Szwajcarii, Szwecji, Słowacji i w Rosji. Krajowa sprzedaż (m.in. do WSS Społem, Netto, czy E.Leclerc) generuje 25 proc. przychodów spółki.
Zarząd Magic Brands liczy na to, że współpraca z Dino przyniesie istotny wzrost przychodów. W 2012 roku mają one osiągnąć poziom ponad 5 mln zł. Prócz poszerzania kanałów sprzedaży spółka rozbudowuje także portfolio produktowe i rozpoczęła sprzedaż produktów pod marką Hello Kitty w unikalnym opakowaniu: przezroczystej puszce PET.
- Mocno rozbudowujemy portfel produktowy. Liczymy, że w ciągu dwóch lat sprzedaż napoju Hello Kitty w puszce będzie stanowić 20 procent naszych obrotów. Jesteśmy w trakcie wprowadzania tego produktu do Austrii, Rosji i Szwecji. Planujemy też wejście w kategorię napojów dla nastolatek - mówi Paweł Kibalczyc, prezes zarządu Magic Brands SA.
W realizacji tych inwestycji mają pomóc środki pozyskane w trakcie trwającej właśnie oferty prywatnej. Spółka chce ją zamknąć kwotą 1 mln złotych. W I kwartale 2013 planowany jest debiut Magic Brands na NewConnect. Autoryzowanym Doradcą w procesie jest firma Grant Thornton.
Branża, w której działa podmiot rozwija się bardzo dynamicznie. Jak prognozuje firma badawcza Euromonitor, do roku 2016 wartość rynku napojów bezalkoholowych w Polsce wzrośnie do ponad 15,2 mld zł. Wolumen ten zwiększy się w tym okresie o prawie 14 proc., do 7,2 mld litrów. Rynek znajdujących się w ofercie spółki, wzbogacanych witaminami żelków też czeka progres. Polbisco podaje, że spożycie żelek będzie rosnąć w tempie 6-8 proc. rocznie. Ich udział w spożyciu słodyczy powinien się zwiększać właśnie z uwagi na zawartość soków owocowych i witamin.
Od momentu rozpoczęcia działalności w formie spółki akcyjnej w maju do końca września tego roku Magic Brands zanotowała 0,197 mln zł zysku netto przy 3,23 mln zł przychodów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,37

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane