REKLAMA
REKLAMA

Magic Brands ma kontrakt z siecią Dino na dostawy napojów

www.portalspozywczy.pl 6 grudnia 2012 13:18

Magic Brands SA, producent i dystrybutor napojów oraz żelków dla dzieci, rozpoczął współpracę z siecią supermarketów Dino. Spółka będzie dostarczać do 250 sklepów produkty serii Hello Kitty. Równolegle Magic Brands prowadzi ofertę prywatną akcji, chce ją zamknąć kwotą 1 mln złotych. W I kwartale 2013 planowany jest debiut spółki na NewConnect.

REKLAMA

Magic Brands SA, producent i dystrybutor napojów oraz żelków dla dzieci na licencjach marek Hello Kitty oraz Disney, prowadzi sprzedaż w Polsce, Austrii, Czechach, Emiratach Arabskich, Katarze, Szwajcarii, Szwecji, Słowacji i w Rosji. Krajowa sprzedaż (m.in. do WSS Społem, Netto, czy E.Leclerc) generuje 25 proc. przychodów spółki.
Zarząd Magic Brands liczy na to, że współpraca z Dino przyniesie istotny wzrost przychodów. W 2012 roku mają one osiągnąć poziom ponad 5 mln zł. Prócz poszerzania kanałów sprzedaży spółka rozbudowuje także portfolio produktowe i rozpoczęła sprzedaż produktów pod marką Hello Kitty w unikalnym opakowaniu: przezroczystej puszce PET.
- Mocno rozbudowujemy portfel produktowy. Liczymy, że w ciągu dwóch lat sprzedaż napoju Hello Kitty w puszce będzie stanowić 20 procent naszych obrotów. Jesteśmy w trakcie wprowadzania tego produktu do Austrii, Rosji i Szwecji. Planujemy też wejście w kategorię napojów dla nastolatek - mówi Paweł Kibalczyc, prezes zarządu Magic Brands SA.
W realizacji tych inwestycji mają pomóc środki pozyskane w trakcie trwającej właśnie oferty prywatnej. Spółka chce ją zamknąć kwotą 1 mln złotych. W I kwartale 2013 planowany jest debiut Magic Brands na NewConnect. Autoryzowanym Doradcą w procesie jest firma Grant Thornton.
Branża, w której działa podmiot rozwija się bardzo dynamicznie. Jak prognozuje firma badawcza Euromonitor, do roku 2016 wartość rynku napojów bezalkoholowych w Polsce wzrośnie do ponad 15,2 mld zł. Wolumen ten zwiększy się w tym okresie o prawie 14 proc., do 7,2 mld litrów. Rynek znajdujących się w ofercie spółki, wzbogacanych witaminami żelków też czeka progres. Polbisco podaje, że spożycie żelek będzie rosnąć w tempie 6-8 proc. rocznie. Ich udział w spożyciu słodyczy powinien się zwiększać właśnie z uwagi na zawartość soków owocowych i witamin.
Od momentu rozpoczęcia działalności w formie spółki akcyjnej w maju do końca września tego roku Magic Brands zanotowała 0,197 mln zł zysku netto przy 3,23 mln zł przychodów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA