mailPro wprowadza nowe usługi dla e-sklepów

Autor: dlahandlu.pl 19 stycznia 2012 09:42

Spółka mailPro, skoncentrowała swoją działalność na rozwiązaniach dla platform e-sprzedażowych. - Chcemy wspomóc właścicieli e-sklepów w osiąganiu satysfakcjonujących wyników finansowych, a ich klientom zaoferować oferty dopasowane do preferencji - mówi Dawid Makowski, Brand Manager mailPro.

Rozwiązania proponowane przez mailPro opierać się będą m.in. na analizie preferencji klientów czy historii ich zakupów, co ma umożliwić personalizację usług. Sklepy internetowe zostaną także objęte obsługą w zakresie przygotowywania kampanii e-mail marketingowych.

W ciągu najbliższych kilku miesięcy mailPro przejdzie też rebranding.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane