Mąka Szymanowska wspiera sprzedaż loterią konsumencką

Autor: pr 11 marca 2016 10:49

Wystartował kolejny etap kampanii produktowej Mąki Szymanowskiej. Działania zainicjowane jesienią ubiegłego roku potrwają do końca marca. Za zakup mediów i przebieg aktywności odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).

Telewizyjna kampania produktowa Mąki Szymanowskiej to część działań wizerunkowych realizowanych obecnie przez markę oraz kontynuacja jesiennej promocji produktu w prasie i TV. Ważnym etapem aktywności jest loteria z nagrodami o wartości ponad 100 000 zł. Do wygrania są trzy nagrody główne po 20 000 zł na remont kuchni oraz 5 urządzeń wielofunkcyjnych Thermomix. Ponadto codziennie konsumenci mają szansę na zdobycie jednej z 95 maszyn do wypieku chleba.
Mechanizm promocji jest prosty. Konsument wysyła unikalny kod z wnętrza opakowania Mąki Szymanowskiej smsem lub za pośrednictwem strony: www.makaszymanowska.pl. Każdy kod bierze udział w trzech losowaniach, daje zatem szansę na zdobycie kilku nagród. Loteria trwa
do 25 marca 2016 roku.

Za organizację promocji odpowiada Albedo Marketing, a za realizację spotu – TV Film Produkcja. Zakupem mediów i przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM (Universal McCann).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane