Makarony i sosy Sorenti w nowej odsłonie

Autor: dlahandlu.pl 11 kwietnia 2011 19:40

Makarony i sosy Sorenti w nowej odsłonie

Nowe logo, szata graficzna, zmienione opakowania - oto nowa odsłona Sorenti. Wprowadzone zmiany mają podkreślać włoski charakter marki i akcentować wysoką jakość produktów. Twarzą marki został znany z programu "Europa da się lubić" Paolo Cozza.

Nowa szata graficzna makaronów oraz sosów Sorenti utrzymana jest w śródziemnomorskim stylu. Logo przypomina szyldy prawdziwych rodzinnych, włoskich trattorii. W ofercie tej marki pojawiły się tradycyjne odmiany pasty tj. spaghetti, tagliatelle (wstążki wąskie), fettuccine (wstążki szerokie), farfalle (kokardki), chifferi (kolanka), gnocchi (muszelki), penne (pióra), elichine (świderki), fusilli (świdry), bucatini oraz aromatyczne sosy: bolognese z mięsem, arrabiata i napoli.

Wprowadzeniu odświeżonej marki Sorenti na rynek towarzyszyć będą umieszczane w POS materiały promocyjne (m.in. wobblery, stopery, listwy, cenówki). Opakowania i materiały POS sygnowane będą wizerunkiem Paolo Cozza.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane