REKLAMA
REKLAMA

Makarony i sosy Sorenti w nowej odsłonie

Autor: dlahandlu.pl 11 kwietnia 2011 19:40

Makarony i sosy Sorenti w nowej odsłonie

Nowe logo, szata graficzna, zmienione opakowania - oto nowa odsłona Sorenti. Wprowadzone zmiany mają podkreślać włoski charakter marki i akcentować wysoką jakość produktów. Twarzą marki został znany z programu "Europa da się lubić" Paolo Cozza.

REKLAMA
Nowa szata graficzna makaronów oraz sosów Sorenti utrzymana jest w śródziemnomorskim stylu. Logo przypomina szyldy prawdziwych rodzinnych, włoskich trattorii. W ofercie tej marki pojawiły się tradycyjne odmiany pasty tj. spaghetti, tagliatelle (wstążki wąskie), fettuccine (wstążki szerokie), farfalle (kokardki), chifferi (kolanka), gnocchi (muszelki), penne (pióra), elichine (świderki), fusilli (świdry), bucatini oraz aromatyczne sosy: bolognese z mięsem, arrabiata i napoli.

Wprowadzeniu odświeżonej marki Sorenti na rynek towarzyszyć będą umieszczane w POS materiały promocyjne (m.in. wobblery, stopery, listwy, cenówki). Opakowania i materiały POS sygnowane będą wizerunkiem Paolo Cozza.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA