Makarony Malma będą promowane w mediach społecznościowych

Autor: pr 14 lipca 2015 10:15

Makarony Malma będą promowane w mediach społecznościowych Marka Malma stawia na media społecznościowe, fot. za malma.com

Producent makaronów Malma od początku lipca współpracuje z agencją Abanana Advertising w zakresie działań dotyczących komunikacji w social media oraz tworzenia koncepcji kreatywnych.

Współpraca Malmy z agencją Abanana obejmuje prowadzenie komunikacji społecznościowej z wykorzystaniem nowoczesnych konceptów i narzędzi w serwisach Facebook, Instagram oraz Youtube.

Prowadzone działania będą dotyczyły również strony internetowej marki, gdzie już teraz powstaje nowy dział „Śladami włoskich smaków” oraz prezentowane są wywiady z Włochami. Przybliżą mają one regiony Italii, jej smaki i styl życia Włochów. W serwisie prezentowane będą też przepisy na włoskie potrawy z wykorzystaniem makaronów Malma, opatrzone profesjonalnymi fotografiami.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane