Makarony Polskie chcą zwiększyć sprzedaż o 10 proc. Szukają agencji reklamowej

Autor: wirtualnemedia.pl 11 października 2016 09:39

Konsorcjum złożone ze spółek Makarony Polskie, Stoczek Natura i Dar Natury zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie i realizację rocznych działań informacyjno-promocyjnych. Ich budżet wstępnie oszacowano na 2,5 mln zł netto - poinformowały Wirtualnemedia.pl.

Zaplanowane działania będą promować makarony, flaki, gołąbki, oleje, ekologiczne herbatki ziołowe oraz przyprawy podlaskie - podają Wirtualnemedia.pl.

Zadaniem wybranej agencji będzie przygotowanie zaplanowanych działań  oraz realizacja kampanii. Ma ona wystartować najwcześniej na przełomie lutego i marca przyszłego roku.

Głównym celem działań będzie zachęcenie konsumentów oraz potencjalnych kontrahentów na rynku polskim do zakupu produktów wytwarzanych w ramach systemu „Jakość, tradycja oraz rolnictwo ekologiczne” oraz zwiększenie sprzedaży średnio o 10 proc.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane