REKLAMA
REKLAMA

Makro: Będziemy wprowadzać rocznie 600-700 nowych pozycji pod marką własną

Autor: dlahandlu.pl 26 sierpnia 2013 12:38

Makro: Będziemy wprowadzać rocznie 600-700 nowych pozycji pod marką własną

Obecnie mamy 6 tys. pozycji pod marką własną spośród 40-50 tys. produktów, które oferujemy w halach Makro. Na pewno będziemy rozwijali ten segment naszej oferty - deklaruje David Boner, prezes Makro Polska w wywiadzie dla portalu dlahandlu.pl

REKLAMA
Już teraz produkty private labels zaspokajają wszystkie podstawowe potrzeby konsumentów, ale przez następne kilka lat planujemy kontynuować to, co udało nam się w 2012 roku, czyli wprowadzać rocznie po 600¬ 700 nowych pozycji.

Impulsem do tego jest chęć wsparcia detalistów za pomocą unikalnej oferty produktowej, dzięki której będą mogli konkurować m.in. z dyskontami. Struktura naszych marek własnych wygląda następująco, marka Aro, czyli produkty pierwszocenowe oraz FineFood - marka z tzw. średniej półki.

Pozycjonowanie się dzięki oferowanym przez nas markom własnym daje szansę niezależnym handlowcom na nadanie ofercie sklepu unikalnej identyfikacji wśród klientów. Zwłaszcza marka pierwszocenowa, tania - jeśli spojrzymy na rynek przez pryzmat sklepów osiedlowych - staje się niezbędnym elementem konkurencji. Marka własna ma do odegrania ogromną rolę zarówno w sklepach niezależnych detalistów, jak i w sklepach franczyzowych z szyldem banerem Odido. Według naszych prognoz docelowo towary private labels przejmą w Polsce 30¬ 35 proc. rynku.

  • b prac. marketu 2013-09-01 13:32:17

    Szkoda że Selgros tego nie potrafi ale jak się ma taki zarząd

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13077

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA