Makro Cash & Carry sponsorem nowego programu kulinarnego

dlahandlu.pl 11 lipca 2012 09:16

Makro Cash & Carry zostało głównym sponsorem znanego, kulinarnego show telewizyjnego "MasterChef', który w Polsce będzie emitowany po raz pierwszy jesienią tego roku na antenie stacji TVN.

- Sponsoring programu "MasterChef" to kolejny krok w promocji gotowania przez Makro. Nasza sieć, jako platforma zakupowo-edukacyjna służy ludziom, których pasją są kulinaria, w tym również wiodącym polskim szefom kuchni. Makro organizuje szkolenia dedykowane branży Horeca oraz warsztaty dla blogerów kulinarnych. W tym roku we współpracy z samorządami 12 miast sieć promuje również lokalną gastronomię poprzez plebiscyt "Korona Smakosza". W ramach tej akcji konsumenci wybierają najlepsze lokale gastronomiczne. Jestem przekonany, że "MasterChef" umożliwi Makro zaprezentowanie swoich kulinarnych kompetencji jeszcze większej liczbie odbiorców - mówi Jose Bonito, dyrektor marketingu Makro.

"MasterChef" to jeden z najpopularniejszych reality show poświęconych gotowaniu. Jego uczestnicy konkurują między sobą o tytuł Mistrza Kuchni. Obecnie show produkowany jest w ponad 35 krajach świata.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11837

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane