Makro chce pozyskać klientów wśród niezależnych sklepów

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 12 maja 2010 09:25

Makro Cash and Carry do 2011 roku przeprowadzi ponad 400 szkoleń dla ponad 7 tys. uczestników. Firma rozkręca system bonusów dla polskich niezależnych sklepów detalicznych. Fala bezpłatnych szkoleń ma zwiększyć liczbę jego klientów. Pieniądze na to spółka pozyskała z Europejskiego Funduszu Społecznego - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej.

Makro umocnia pozycję niezależnych handlowców, bo małe sklepy to grupa docelowa dla dystrybutora. A z każdym rokiem ubywa ich 5 - 6 tys.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane