REKLAMA
REKLAMA

Makro chce rozwijać usługę dostaw do sklepów

Autor: dlahandlu.pl 27 czerwca 2013 13:11

Jak wynika z zapowiedzi Davida Bonera prezesa sieci Makro firma jest w pełni gotowa do świadczenia usługi dostaw dla klientów hal cash&carry i chce rozwijać tę usługę.

REKLAMA

Jednak z obserwacji potrzeb klientów Makro wynika, że preferują oni różny sposób korzystania z oferty sieci. Istnieje część klientów, która deklaruje, że chce sama przyjeżdżać po swoje zakupy do hal Makro. Są też tacy, którzy twierdzą, że czas to pieniądz i wybierają system dowozu z hurtowni do swojej restauracji czy sklepu.

Makro zamierza rozwijać się w kierunku sprzedaży wielokanałowej: zarówno w halach Makro w najwięszych miastach, Punktach Makro w mniejszych miejscowościach, dowożąc klientom towary do ich sklepów oraz wspierając niezależne sklepy w ramach sieci franczyzowej Odido.

Zgodnie z przewidywaniami ok. 20 proc. franczyzobiorców sklepów Odido może korzystać z usługi dowozu towarów do klienta. 

  • Chuck Norris 2013-06-28 08:49:23

    Ja przestałem zamawiać, bo mimo wyraźnej prośby wciskają produkty których termin przydatności się kończy.

  • Marta 2013-06-27 15:52:45

    Juz w tej chwili można korzystac z dostaw do domu. Ale, niestety,tylko można zamawiać to co do biur. Czyli materiały biurowe, kawy, mleczka,śmietanki. Ja chciałabym zamówić np. mięso czy warzywa to nie da rady. Dlatego nie zamówilam nic. Poza tym ceny za wysokie. Mam taniej w Lidlu i ubojni. Jak ceny będa niższe i bedzie możliwość zamawiania wszystkiego co Makro oferuje w hali to mogę zamawiać .

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA