PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Makro chce zwiększyć sprzedaż, wspierając lokalny handel

Autor: dlahandlu.pl 29 czerwca 2010 10:51

Makro rusza z kampanią "Tu mieszkam, tu kupuję", która ma sprawić, że małe sklepy będą chętniej odwiedzane przez klientów. W ten sposób Makro pośrednio chce doprowadzić do wzrostu zakupów w halach Makro. Na potrzeby programu powstała strona internetowa tumieszkamtukupuje.pl.

Do akcji mogą zgłaszać się zainteresowane sklepy, które według założeń programu poprawią dzięki temu konkurencyjność, wzmocnią relację z lokalną społecznością, otrzymają dostęp do materiałów promocyjnych do wykorzystania w miejscu sprzedaży.

Na stronie przedstawiane będą również informacje poradnikowe o działaniach, które może podjąć sklep, by być lepiej postrzegany w oczach klientów, np. organizowanie zbiórek charytatywnych, informowanie na plakatach o lokalnych wydarzeniach, przeprowadzanie konkursów dla dzieci. A

Program będzie nagłośniany w mediach lokalnych i ogólnokrajowych. Akcja potrwa od lipca do października.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Terin 2010-07-09 00:41:47

    Mam kilka sklepów ogolnospożywczych i niechętnie jezdzę do MAKRO ponieważ jest drogo ,kupuja tam tez towar moji klienci wiec co to za hurtownia? muszę się cięzko napracowac pchajac wózek z towarem a lokalne hurtownie wnoszą mi towar na magazyn ,czy sklepy nie płacę gotowka mam termin 21 dni i rowniez wiele maja promocji,wiec po co tracic czas,eksploatowac auto lepiej ten czas poswiecic nad pomysłami jak aktywizowac sprzedaż .

  • Griu 2010-06-29 11:14:35

    Sranie w banie; jedyną akcją, która może zwiększyć sprzedaż makro, może być hasło:"Fryzjerzy, urzędnicy, lekarze, krawcowe - wynocha do sklepów detalicznych!- tu jest hurtownia!!!".

    Ale pofantazjowałem....

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane