Makro inwestuje w internetową platformę handlową

Autor: www.dlahandlu.pl 11 stycznia 2012 11:45

Makro inwestuje w internetową platformę handlową

Sieć Makro Cash & Carry uruchomiła platformę internetową pod adresem www.sklepblisko.pl. Jest ona dedykowana klientom sklepów osiedlowych.

Platforma stworzona przez Makro pełni funkcję serwisu zapewniającego użytkownikom możliwość kontaktu z detalistami.

- Sklepblisko.pl jest miejscem, w którym klienci mogą kupować świeże i sprawdzone produkty bezpośrednio w swoim sklepie osiedlowym. Dzięki temu zawsze wiedzą, że dostaną produkty najwyższej jakości.Oznacza to, że teraz można kupować świeże i sprawdzone produkty ze swojego sklepu osiedlowego bez wychodzenia z domu - informuje Makro.

Testy platformy sklepblisko.pl prowadzone są w kilku sklepach na terenie Warszawy i Katowic i okolic. Obecnie jesteśmy w fazie pilotażowej projektu - działa sklep w Warszawie, obsługujący część górnego Mokotowa oraz sklepy w obrębie katowickiej hali Makro - mówi Magdalena Figurna, menedżer ds. PR i komunikacji wewnętrznej Makro Cash & Carry Polska.

Serwis jest podzielony na 20 kategorii asortymentowych m.in. alkohol, garmażerka, chemia, warzywa i owoce czy pieczywo. W sklepie dostępne są równiez produktu pod marką własną firmy Fine Food.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek

  • Damian 2012-05-14 00:49:45

    mogli by jeszcze sprzedaż internetowa Makro otworzyć !!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane