Makro inwestuje w nową stronę internetową

Autor: pr 1 grudnia 2011 09:14

Rozbudowane zostały elementy poświęcone produktom i usługom Makro. Poszerzona i uporządkowana została część strony poświęcona markom dystrybuowanym w hurtowni na wyłączność: Rioba, Fine Food, Horeca Select, Sigma, H-Line czy aro.

W odświeżonej wersji serwisu wprowadzone zostały nowe sekcje tematyczne: „Świat produktów" - strona poświęcona poszczególnym kategoriom produktowym dostępnym w ofercie Makro oraz „Lifestyle" z informacjami o konkursach, kampaniach promocyjnych czy akcjach społecznych prowadzonych przez firmę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane