Makro nagrodzone za jakość obsługi

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 27 września 2011 09:00

Makro Cash & Carry zostało nagrodzone godłem Jakość Obsługi 2011 jako przyjazna firma w kategorii ,,Hurtownie samoobsługowe". Na liście 100 firm budzących największe uznanie klientów sieć znalazła się po raz trzeci.

Makro otrzymało tytuł Godła Jakości Obsługi 2011 na podstawie opinii trzymilionowej społeczności konsumentów, którzy umieszczali swoje oceny na multiplatformie programu (portal opinii jakoscobslugi.pl, aplikacje na portalach społecznościowych oraz specjalne aplikacje na telefony komórkowe). Godło Jakość Obsługi już po raz czwarty przyznawane jest firmom, które w swojej branży prezentują najwyższy poziom obsługi klienta.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane