REKLAMA
REKLAMA

Makro powiększa asortyment marek własnych dla branży HoReCa

Autor: dlahandlu.pl 29 lipca 2013 21:33

Sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry zwiększyła liczbę produktów pod marką własną dla branży gastronomicznej do blisko 2000 produktów.-

REKLAMA
Rynek branży Horeca ma duży potencjał rozwoju, dlatego marki własne dedykowane gastronomii przeżywają obecnie rozkwit - mówi Robert Taylor, dyrektor pionu handlowego MAKRO Cash & Carry. - Dodatkowo chcemy, aby marki własne przynosiły klientom gotowe rozwiązania i były dostosowane do ich potrzeb - dodaje.

W portfolio produktów MAKRO znajdują się takie marki jak Horeca Select, Aro, H-line czy Rioba.

Horeca Select to marka zaprojektowana z myślą o potrzebach restauracji, pizzerii, hoteli, cateringu, czy kantyn. Obecnie jest nią sygnowanych ponad 1000 artykułów zarówno spożywczych jak i przemysłowych. W samym 2012 roku oferta MAKRO została poszerzona o 280 nowych produktów Horeca Select, a w pierwszej połowie 2013 wprowadzono 50 kolejnych.
.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA