PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Makro rozwija ofertę marek własnych. Szansę widzi w produktach ekologicznych

Autor: www.dlahandlu.pl 6 lutego 2013 16:17

Makro rozwija ofertę marek własnych. Szansę widzi w produktach ekologicznych

Ponad 700 nowych produktów sygnowanych markami własnymi wprowadziła na rynek w 2012 roku sieć hurtowni MakroCash & Carry. Najwięcej, bo aż po 280 nowych artykułów przybyło w rodzinach marek Fine Food i Fine Dreaming.

- Polskie marki własne, to już nie tylko tani asortyment w prostym opakowaniu, ale coraz częściej produkty ze średniej, a nawet wyższej póki cenowej, które są realną alternatywą dla produktów markowych, tym bardziej, że nie ustępują im pod względem jakości - mówi Robert Taylor, Dyrektor Pionu Handlowego Makro Cash & Carry. - Trend ten potwierdza rosnąca w halach Makro sprzedaż takich marek jak: Fine Food, Horeca Select czy Rioba. Bardzo perspektywicznym segmentem rynku jest rozwój oferty produktów ekologicznych. Z myślą o klientach wybierających zdrową żywność stworzyliśmy linię Fine Food Bio - wyjaśnia Taylor.
Do marek rozwijających się najszybciej należą Fine Food, Fine Dreaming oraz Horeca Select - ich asortyment został łącznie poszerzony o 560 nowych artykułów.

Marka Fine Food, która prócz hal Makro Cash & Carry dostępna jest między innymi w sklepach ODIDO powiększyła się m.in. o całą gamę płatków śniadaniowych, słonych przekąsek oraz mrożonek. Pod marką Fine Food dostępne są również świeże warzywa, m.in. pomidory, bakłażany czy sałaty cięte. - Dużym zainteresowaniem klientów zarówno w halach jak i placówkach ODIDO cieszą się ciasta pakowane, sałatki i warzywa w słoikach oraz szeroka oferta dań gotowych, a hitami sprzedażowymi w 2012 roku zostały świeże mleko oraz bułki mleczne - informuje sieć.

Produkty sygnowane marką Horeca Select, tworzone są z myślą o klientach z branży gastronomicznej. Cały asortyment Horeca Select dostępny jest w dużych opakowaniach, dostosowanych do potrzeb lokali gastronomicznych. W 2012 roku oferta produktów Horeca Select poszerzona została m.in. o warzywa konserwowe i mrożone owoce, grzyby, pierogi i ryby. - Klienci chętnie wybierają artykuły specjalistyczne: porcjowane mięso, masło klarowane, jajka sterylizowane promieniami UV, fryturę czy pełnotłuste kakao 22%. Wśród najczęściej wybieranych produktów sygnowanych marką Horeca Select znalazły się: świeże zioła, kiełki oraz tortille - wyjaśnia przedstawiciel firmy.

Inną marką stworzoną z myślą o profesjonalistach jest Rioba, skierowana do właścicieli kawiarni, restauracji czy barów. Rioba to między innymi wysokogatunkowe kawy świata, syropy smakowe, herbaty oraz słodkie dodatki. W minionym roku do rąk Klientów hal MAKRO trafiło ponad 20 nowych produktów sygnowanych tą marką.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11474

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 533212

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane