Makro rusza z tygodniami tematycznymi. Na pierwszy ogień - Francja

Autor: dlahandlu.pl 13 września 2017 12:48

Z okazji swoich 23. urodzin sieć hurtowni MAKRO Polska przygotowała specjalną ofertę tematyczną z produktami z kuchni francuskiej. Na klientów czekają degustacje, promocje, rabaty, konkursy z nagrodami (m.in. wycieczkami do Paryża) oraz specjalna odsłona akcji lojalnościowej Punktomania.

Między 12 a 25 września na półkach MAKRO Polska znaleźć będzie można m.in. francuskie sery, wina i oliwy w promocyjnych cenach. Osoby, które zrobią w tym czasie zakupy za min. 250 zł netto, a następnie zarejestrują się na stronie internetowej www.makro-bonusy.pl, mają szansę wygrać samochód Skoda Fabia oraz jedną z pięciu dwuosobowych wycieczek do Francji – ojczystego kraju Michela Morana, znanego szefa kuchni i ambasadora 23. urodzin MAKRO w Polsce.

Do świętowania „Urodzin ze smakiem” przyłączyła się także Coca-Cola. Wśród klientów, którzy kupią wybrane produkty tej marki za przynajmniej 250 zł netto i zarejestrują się na www.makro-bonusy.pl, zostanie rozlosowanych 50 bonów zakupowych do MAKRO o wartości 250 zł oraz samochód Fiat Qubo.

Uruchomiono także specjalną akcję konkursową z myślą o właścicielach sklepów spożywczych, także Odido. Mogą oni zbierać punkty m.in. za kupowanie produktów dowolnej marki własnej czy produktów z dedykowanych gazetek promocyjnych dostępnych na www.makro.pl oraz wymieniać je na nagrody – notebooki, krajalnice, tablety i bony paliwowe.

MAKRO Polska przygotowało również obszerną odsłonę Punktomanii – akcji lojalnościowej, w ramach której klienci zbierają punkty za zakupy, a następnie mogą wymieniać je na rabaty przy zakupie produktów z katalogu. W urodzinowej edycji czeka ponad 70 pozycji, w tym sprzęty elektroniczne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10690

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane