Makro: Trendem jest narracyjność jedzenia

Autor: dlahandlu.pl 21 czerwca 2017 12:39

Makro przy okazji Gault&Millau Tour 2017 zaprezentowała trendy w świecie kulinariów i gastronomii takie, jak: narracyjność jedzenia, prospołeczność restauracji czy korzystanie z dóbr pola i łąki. Trendy ilustrowały produkty z oferty MAKRO: ser koryciński, kminek, rukiew wodna, kwiaty jadalne, a także chipsy m.in. z jarmużu i batatów.

.
Gault&Millau Tour 2017 to cykl spotkań regionalnych, na które zapraszani są m.in. szefowie kuchni restauracji zaprezentowanych w ostatniej edycji Żółtego Przewodnika.

Głównym punktem warszawskiego spotkania było wręczenie nagród w kategoriach: Szef Roku – Robert Trzópek (Restauracja Bez Gwiazdek, Warszawa), Szef Jutra – Szymon Stach (Quale Restaurant, Łódź), Młody Talent – Michał Gniadek (Restauracja Plato, Warszawa), Szef Kuchni Tradycyjnej – Wojciech Kilian (Restauracja Signature, Warszawa).
Kolejnymi przystankami Gault&Millau Tour 2017 będą: Poznań, Kraków i Sopot. Na spotkaniach wraz ze swoim stoiskiem poświęconym trendom obecne będzie również MAKRO Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane