PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Makro wdroży narzędzie do budowania lojalności ZenCard 2.0

Autor: dlahandlu.pl 9 sierpnia 2017 14:21

Na terminalach płatniczych firmy eService została uruchomiona technologia ZenCard 2.0 – narzędzie do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu. Pierwszą dużą siecią handlową, która wdrożyła narzędzie jest sieć hurtowni MAKRO, startując z promocją dla posiadaczy kart Visa. To pierwsza kampania na tak dużą skalę oparta na nowej wersji narzędzia ZenCard, po przejęciu firmy przez PKO Bank Polski w styczniu br.

ZenCard daje możliwość nagradzania klienta za transakcje, które wykonuje przy użyciu karty płatniczej. 
Wspólna akcja promocyjna MAKRO i Visa w technologii ZenCard trwa od 4 sierpnia do 3 września 2017 roku. Klienci dokonujący zakupów w sieci hurtowni MAKRO będą mogli odebrać bon towarowy o wartości 50 zł na kolejne zakupy, jeżeli dokonają płatności kartą Visa o minimalnej wartości 500 zł. Dodatkowo, w ramach loterii, klienci będą mogli wygrać bony o wartości 1000 zł.
- Jesteśmy dumni, że wraz z eService udało nam się wypracować system satysfakcjonujący zarówno sieć hurtowni MAKRO, jak i jej klientów – komentuje Jarek Sygitowicz, współzałożyciel ZenCard. 

ZenCard powstał w 2013 roku, a jego założycielami są Krzysztof Klimczak, Jarosław Sygitowicz i Marek Rogoziński. W 2017 roku ZenCard stał się częścią Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9445

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane