REKLAMA
REKLAMA

Makro wybrało agencję reklamową dla Odido

Autor: press.pl 21 października 2015 11:54

Lowe Warsaw zajmie się obsługą reklamową sieci sklepów Odidio. Agencja zwyciężyła w przetargu - podał press.pl.

REKLAMA

Sieć franczyzowa Odido, zrzeszająca pod jednym logo osiedlowe sklepy spożywcze, powstała w 2011 roku z inicjatywy Makro Cash and Carry. Sklepów Odido jest ponad 2 tys. w całej Polsce. Hasło kampanii reklamowej sieci Odido to: "Od domu blisko, do domu wszystko”. Ostatnia kampania reklamowa sieci była realizowana w maju ub.r. Wykorzystano w niej cztery spoty telewizyjne i reklamy prasowe. Kampanię sieć przygotowała wtedy we własnym zakresie.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA