Małe galerie handlowe coraz popularniejsze

Autor: pb.pl 12 lutego 2013 09:13

Małe galerie są coraz bardziej popularne w Polsce a handlowi deweloperzy chętnie sięgają po pieniądze z coraz mniejszych inwestycji - czytamy w pb.pl.

Family Point to nowy koncept handlowy na polskim rynku przeniesiony z USA tzw. strip mall.

Jak informuje pb.pl w kwietniu w Głogowie zostanie otwarty park handlowy Family Point, w kompleksie pojawią się sklepy takich marek jak m.in. Rossman czy Avans.

Inwestor Tradeland, inwestor głogowskiego parku handlowego, zamierza w najbliższych latach zbudować około 30 takich obiektów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,37

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane