Małe miasteczka i wsie to nowy kierunek rozwoju dla dużych sieci handlowych

Autor: wyborcza.biz 5 kwietnia 2011 09:11

Giganci handlu spożywczego poszukują nowych rynków. W tym roku kilkaset ich sklepów powstanie w miasteczkach i wsiach - pisze wyborcza.biz.

Jak czytamy w serwise, w  Biłgoraju ( niespełna 30-tysięczne miasto na Lubelszczyźnie) pod koniec zeszłego roku stanęły trzy markety: Kaufland, Tesco i Stokrotka. Podobnie w 12-tysięcznym Lubaczowie na Podkarpaciu, gdzie otwarto drugie Tesco, a jest już pięć innych marketów. Natomiast 18-tysięczny nadgraniczny Hrubieszów upatrzyły sobie nie tylko dyskonty, ale i dwie wielkie sieci: Carrefour i Tesco, które uruchomiły tam sklepy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane