REKLAMA
REKLAMA

Małe sklepy RTV/AGD wygrywają z dużymi sieciami

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 26 września 2011 10:06

Podczas gdy branża RTV/AGD notuje spadki sprzedaży (-3 procent), lokalne sieci działające w mniejszych miejscowościach sprzedają więcej nawet o 20 proc. Mniejsza powierzchnia to niższe koszty i tańsze towary - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

REKLAMA

Jak pisze "DGP", tak jest w przypadku sieci Neonet, która rozwija się w miastach do 200 tys. mieszkańców. Tylko w drugim kwartale 2011 r. zanotowała ponad 21-proc. wzrost sprzedaży. Dla porównania sprzedaż na całym rynku spadła o 3 proc.

Lokalne sieci dysponują przeważnie sklepami o powierzchni 100 - 200 mkw. To kilka razy mniej niż w przypadku tych należących do dużych sieciowych graczy, takich jak RTV Euro AGD, Saturn czy Media Markt - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA